Samsung Galaxy S4 Custom Recovery Dosyaları

19
8051

CWM-Recovery-Dosyaları

Samsung Galaxy S4 custom recovery dosyalarına buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca sizin için hazırladığımız bu konu, custom recovery dosyasını yüklemenize ve birçok işlemi yapabilmenize rehberlik edecektir. Bunun yanı sıra bu konumuzu kullanarak “Recovery” hakkında çeşitli bilgilere sahip olabilirsiniz.

Samsung Galaxy S4 custom recovery dosyalarını aşağıdan indirebilirsiniz.

Cihazınızı Recovery Mode’una almak için:

  1. Cihazı kapatın.
  2. “Ses Açma + Güç + Ev” tuşlarına aynı anda basın ve Samsung Galaxy S4 yazısı gelene kadar basmaya devam edin.
  3. Samsung Galaxy S4 yazısı gelince tuşlara basmayın bırakın.
  • Pingback: Samsung Galaxy S4 Recovery Nasıl Yüklenir? - Android Noktası()

  • Faysal Kurtoğlu

    Sa bn telefon um recowery modunda açılmıyor bu recowery telefona atmadan önce ayarlar kısmında ki fabrika ayarlarına geri dön yapsam format atarmı ?

    • Merhaba,

      Cihaz Recovery Mode’unda niye açılmasın? 🙂 Cihazınız rootlu mu? Rootlu ise Recovery Mode’unda açılması için bir uygulama önerebilirim. Format atar atmasına da… Wipe işlemleri gibi olmayacaktır.

      • Faysal Kurtoğlu

        Bn telefonu 2.el aldım (s4 9505) aldığımda rootluydu root u kaldırdım.sonrada ordan format atayım dedim açılmadı bide bn recowery atacağım atmaya gerek var mı
        recowery atacağım bilgisayar usb aygıtını tanıyamadı diyor onu için bi çözüm varmı

        • Custom Recovery ne için kullanacaksınız? USB sürücülerini kaldırıp yeniden yükleyin, düzelmesi gerekiyor.

          • Faysal Kurtoğlu

            Cwm recovery kullanacağım bide usb sürücüleri nasıl kaldıracak onu bi anlatırmısınız

          • Program Ekle/Kaldır bölümünden kaldırabilirsiniz.

          • Faysal Kurtoğlu

            Tşk ederim de bu lolipop rom atacağım da odin le normal rom atmış gibi mi atılıyor.

          • İlgili konuya yazınız, teşekkürler.

  • AnkA

    Merhabalar.buradaki anlatımları yaparak samsung s4 ı9500 rot yaptım.Ardından cwm yi odinle yükledm.benim problemim cwm ye giremiyorum.download moda aldığımda her seferinde warning uyarısı geliyor.Yani cwm ye girmiyor.Bende yüklenmedi diye birkaç kez deneme yaptım hep aynı sonucu aldım.Telofona kurduğum bir programla tesadüfen cwm moda giridim.Program yardımıyla yeniden başlatma seceneklerinde recovery işaretlediğimde cwm ye giriyor.Ama o program olmadan giremiyorum.Yani açılışta otomatik gelmesi için başka bir ayar mı gerekiyor tıpkı pc lerdeki gibi. ( güncelleme sonrası android 5.0.1 oldu )

    • Merhaba,

      Recovery Mode’a girebilmeniz için “Güç + Ev + Ses Açma” tuşlarına aynı anda basmanız gerekiyor.

      “Güç + Ev + Ses Kısma” tuşları ise Download Mode’u açmaktadır.

  • Mehmet Sabri Koç

    merhaba ben twrp recovery i yükleyemedim yardımcı olur musunuz?
    indirdiğim rar da 1 adet daha rar var nasıl yapıcam ?

    • Merhaba,

      İndirmiş olduğunuz .rar dosyasında .tar uzantılı dosya var. Dikkat edin. 🙂

      • Mehmet Sabri Koç

        Merhaba, ben verdiginiz recovery dosyasini indirdim , fakat odin ile kurunca hata aldim kuramadim. Daha sonra kendi sitesinden eski bir surumu indirdim ve onu kurdum. Su an icin eski surumu kullaniyorum. Yeni surumu yukleyemedim. Hata almamin sebebini biliyor musunuz ? Bu arada ilk defa recovery yukleyecektim telefonuma yani daha onceden stock rom kullaniyodum. Sitenizden root yaptim, fakat recovery yi kuramadim maalesef.

        • Cihaz modeliniz GT-I9505 değil mi?

          • Mehmet Sabri Koç

            Hayir.s4 yazinca i9500 icindir sandim.
            Bende kurmaya calistim yaa.
            Peki i9500 icin v3.00 surumu cikmadi mi ?
            Ayrica bunu yapmam bi zarar vermismidir ?

          • GT-I9500 modeli için TWRP 3.0.0.0 henüz yayınlanmadı. Odin bağlanılan cihaz ile dosyayı kontrol ediyor ve dosya uyumsuz ise hata veriyor. Dolayısıyla dosyayı yükleyemediği için cihazınıza herhangi bir zarar vermemiştir.

          • Mehmet Sabri Koç

            Ben de sorun cikarmisti.Telefon kilitlendi ve recovery yok gibi yata hata var gibi bi hata verdi bende i9500 icin 2.8 di galiba o surumu yukledim ve telefon acildi.Pekk twrp 3.0 yayinlandiginda direk indirip bu eski surumun ustune kurabilir miyim ? Bu arada tesekkurler.

          • Evet, sorunsuz bir şekilde üzerine kurabilirsiniz.